Учнівське самоврядування класу


           


                                       Недобоївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - Учнівське самоврядування












                    

 

ПРОГРАМА ПРАВИЛ

ДЛЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 5 КЛАСУ

Розділ І. Загальний

 1.   Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання школярів, яке тримається на  принципах гласності, демократизму та партнерства.

 2.   УС – створено людьми  і для людей, а учні є людьми!

 3.   УС сприятиме тому, що однокласники будуть вивчати не тільки англійську та німецьку мови, але й італійську, китайську тощо.

 4.   Символами УС класу повинні бути прапор, герб, девіз.

 5.  Структура УС:

 


 

 

 

 

РОЗДІЛ 2. ПРАВА, СВОБОДИ, ОБОВ’ЯЗКИ

І. Кожен, хто навчається у 5 класі має право:

* вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому честі й гідності однокласників;

* висувати свою кандидатуру, самовисуватися, а також бути обраним  у будь-який орган  класу;

* брати участь у різних сферах шкільного життя;

* вибирати  профіль  навчання, факультативи,  додаткові заняття, гуртки; 

* вимагати, щоб уроки закінчувалися відразу після дзвінка на перерву.

 

     ІІ. Кожен учень зобов’язаний:

 * пройти курс навчання у школі;

 * подати документ (довідку), що пояснює його відсутність на уроках;

      * виконувати вимоги вчителів;

      * дотримуватися норм статуту та законів  школи.

 

      ІІІ. Про честь та гідність учня

        * Особистість кожного, хто навчається в школі,  є недоторканою.

        * Ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права.

        * Ніхто не має права ображати честь і гідність школяра:

            -         займатись побиттям;

            -         залякувати;

            -         шантажувати;

            -         обзивати чи використовувати образливі слова, клички;

            -         глузувати з фізичних вад;

            -         псувати особисті речі однокласників;

            -         займатися здирництвом тощо.

 

      ІV. Повноваження членів органу самоврядування в класі:

      1. Повноваження старости 5 класу:

        - планувати разом із класним керівником роботу на навчальний рік;

        - розподіляти обов’язки;

        - співпрацювати з Радою школи;

        - виконувати функцію зв’язку між учнями і вчителями;

        - відвідувати засідання Ради школи;

        - відповідати за підготовку майбутніх керівників учнівського самоврядування;

        - бути лідером в усьому!

 

     2. Повноваження радника президента:

        - за відсутності президента виконувати його обов’язки;

        - допомагати президенту виконувати його роботу;

        - підтримувати президента класу.

 

    3. Повноваження міністра Червоного Хреста:

      

    - доглядати могили солдат Другої світової війни ;

    - залучати дітей до благодійних акцій;

    - проводити доброчинні заходи тощо.

 

    4. Повноваження міністра інформації:

      - здійснювати художнє оформлення в кабінеті ;

      - готувати інформацію з  різних питань;

      - висвітлювати шкільні події;

      - інформувати учнів та батьків про дані події.

 

    5. Повноваження міністра охорони й порядку:

     - організовувати чергування в школі ;

     - закликати учнів до бережного ставлення до шкільного майна;

     - створити бригаду хлопців для ремонтних робіт у кабінеті;

     - надавати допомогу вчителям у дотриманні школярами  Правил для учнів.

 

     6. Повноваження міністра фінансів:

     - ретельно вести документацію та підрахунки;

     -  інформувати учнів та батьків, на що йдуть кошти;

     - звітувати на кожних зборах про стан класної каси;

     - своєчасно розраховуватись за прибирання в класі, за SMS-ки ;

     - збирати кошти на потреби кабінету ( папір, клей...) тощо.


7. Повноваження міністра культури:

- керувати проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних  і  класних свят, конкурсів;

- розподіляти обов’язки при підготовці до цих заходів;

- нести відповідальність за підготовку програми художньої частини;

- домовлятися разом із класним керівником про проведення  лекцій, походів, екскурсій;

- вивчати побажання учнів;

- проводити конкурси.

 

8. Повноваження міністра освіти:

- організовувати допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки;

- допомагати класному керівнику виписувати і вклеювати оцінки у щоденники;

- агітувати однокласників, щоб вони брали активну участь в олімпіадах...

 

 

 

ОРГАН САМОВРЯДУВАННЯ 5 КЛАСУ

 

 1. Староста                                                Максимчук Олександр

 2. Заступник                                             Мокроусов Андрій

      3. Міністр фінансів                                  Дзюбич Анна

 4. Міністр культури і дозвілля              Стаднік Уляна

 6. Міністр охорони здоров’я                  Гуковський Ігор,
                                                                     Попова Дар'я 

 7. Міністр спорту                                     Щурик Ярослав, Симонович Д.

 8. Міністр охорони і порядку                Островський Денис

 9. Міністр інформації                             Супрун Богдан

 10. Прес-центр                                         Гуковська Наталія                                      

 11. Міністр ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА     Вязнікова Олена 


 

 

     ВІДПОВІДАЛЬНІ  ЗА :

 ·        вклеювання пам’яток із техніки безпеки; 

·        збір макулатури;

·        озеленення в класі;

·        проведення виховних годин;

·        ремонтні роботи – хлопці + батьки .



СТРУКТУРА РОБОТИ З УЧНЯМИ 5 КЛАСУ З  ПРОБЛЕМ

  ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У КЛАСІ


Форми роботи:

-         анкетування;

-         тестування;

-         соціологічні дослідження;

-         співбесіди;

-         аналіз результатів;

-         вивчення сімейних умов;

-         індивідуальна робота (пам’ятки у щоденники...);

-         аналіз причин та умов, що сприяють зниженню рівня вихованості учнів;

-         навчальна діяльність (Уроки мужності, доброти);

-   позакласна діяльність (гуртки, секції; свята, конкурси; зустрічі з лікарями, психологами; екскурсії, походи).

 

 ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З УЧНЯМИ 5 КЛ.

 

 

СХЕМА ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ 5 КЛАСУ

 №1.

                   

№2.

  

№3.

РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

 
 

+

                                          1.     Позашкільні зв’язки.

                                          2.     Сімейно-побутові умови.


Немає коментарів:

Дописати коментар