Аналіз виховної роботи за 2022-2023 н.р
Аналіз виховної роботи за 2023-2024 н.р тут
Звіт класного
керівника Презентація
Гришаєвої Людмили про
результати виховної роботи в класному колективі 8 класу
Загальні
дані про класний колектив.
У 8 класі навчається 15 учнів:
7 хлопців та 8 дівчат. Дві учениці навчаються на дистанційній
формі. (перебувають за кордоном).
Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські
цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:
-
прищеплювати учням любов до навчання,
створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей
;
●
підтримувати позитивний мікроклімат в
колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;
●
формувати в учнів високі моральні якості,
доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;
●
розвивати творчі здібності, підтримувати
ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей;
●
формувати навички здорового способу життя , дотримання
санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
●
ціннісне
ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і
людей похилого віку.
За
2024- 2025 н. р. з учнями 8 класу проведено значну виховну роботу.
В
цілому клас представляє сформований
учнівський колектив. Діти переважно з достатнім та середнім навчальним
потенціалом. Діти енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній
світ.
Стосунки між учнями класу дружні доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко
вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.
Учні
класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі
сприятлива для проведення уроків.
Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять,
уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Вязнікова О,
Гуковський Ігор, Максимчук Олександр, Стадник Ульяна, Щурик Ярослав,
Якубовський Богдан.
Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної
ініціативи. Також діти не байдужі до
загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди брали активну участь.
Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.
Більшість дітей в класі залучені в
позашкільній роботі, брали активну
участь у житті школи. Учні
люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко
підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу,
навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре
позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні
таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за
власні вчинки.
Протягом року учні класу брали участь у
конкурсах і змаганнях різного рівня . Приймали участь у акціях, флешмобах, конкурсах та онлайн олімпіадах.
Індивідуальна робота з активом класу:
1.
Активне залучення класу до шкільних і
позашкільних заходів.
2.
Активна допомога учнів у педагогічній і
громадській роботі класного керівника.
3.
Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом
школярів.
4.
Взаємодопомога між однокласниками при хворобі
та відсутності учнів на уроках.
o
Батьківські лекторії, збори онлайн.
o
Індивідуальні бесіди з батьками, консультації.
o Анкетування,
тестування.
o Залучення
батьків до громадсько - корисної роботи класу.
o
Ставлення батьків до школи й вчителів
позитивне.
Самоврядування в класному колективі..
Упродовж року ми підтримували рівень
громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло
створенню позитивного мікроклімату в колективі. Учнівська ініціатива сприяла
проведенню таких заходів за основними життєвими цінностями:
Ціннісне
ставлення особистості до суспільства і держави
-
Перший урок «Українці серед інших
європейських націй»;
-
Квест до Дня миру «У пошуках миру для
України»;
-
Брати участь в Акції «Оберіг для солдата»;
- Проведена бесіда «Полум’я пам’яті не
згасити» до Дня вигнання нацистських окупантів (28.10.);
-
Акція «Запали свічку пам'яті»;
-
«Чорнобиль. Пам'ять на віки» до Дня
вшанування пам'яті ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС (14.12);
-
Бесіда «Корупція».
-
Конкурс малюнків «Соборність очима дітей»;
-
Виховна година «Герої Крут – сучасні
паралелі»;
-
Інформаційний дайджест «Україна – космічна
держава»;
Ціннісне
ставлення особистості до себе
-
Вступний інструктаж «Алгоритм дій під час
повітряної тривоги. Правила поведінки в укритті» ;
-
Тиждень безпеки знань дорожнього руху. Єдиний
урок «Безпечна дорога до школи»;
-
Проведено анкетування «Я та булінг»;
-
Відбулася Година спілкування «Скажи чесно, як
ти?» до Дня ментального здоров’я ;
-
Проведено акцію акція «Чисті рученята» до Дня
миття рук;
-
Інформаційні новини «Обережно! Міни!»;
-
Інформаційний дайджест «Мій безпечний
інтернет»;
-
Брали участь до Дня цивільної оборони
«Мандрівка в країну цивільної оборони» (22.04.2025). Вікторина «Лиш той, хто
про безпеку дбає , проблем в житті не має».
-
Бесіди «Здорові легені без тютюну», «Алкоголю
скажемо – «ні», щоб не трапилось біди!».
-
Останній урок - квест «У пошуках ключів від
літа».
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей
-
Класні учнівські збори «Класні помічники»;
-
Квест до Дня толерантності «Толерантність -
мистецтво жити в мирі»;
-
Взяли участь в акції Акція «Промінчики миру»;
-
Взяли участь у волонтерській акції «Великдень - разом»;
-
Взяли участь у математично-природничому тижні. Фізика «Електростатична левітація».
-
Захід «Шкільний день ненасильства та
миру».
-
Відеоколаж «Я люблю свою родину» до Дня
сім’ї.
Ціннісне
ставлення особистості до праці
-
Праця в моєму житті та житті суспільства». Проведено мозковий штурм: «Професії
моїх батьків/родичів», «Які професії є найважливішими для нашого міста/села?».
-
Праця як шлях до самореалізації». Година
спілкування: «Волонтерство як прояв соціально відповідальної праці».
(березень)
-
«Праця і творчість». Перегляд фільму/мультфільму:
про винахідників або людей, які завдяки своїй праці та креативності досягли
значних результатів.
-
«Мій шлях до майбутньої професії» проведено тестування:
на профорієнтацію (з подальшим обговоренням результатів). Перегляд Презентація: «Навчальні
заклади мого регіону: куди піти вчитися після 9-го/11 класу».
Ціннісне ставлення
особистості до природи
-
Взяли участь в інтелектуальній грі Що ? Де ?
Коли ? присвяченій до Всесвітнього дня
Землі.
-
Отримання нагороди за участь у конкурсі
«Зоологічна галерея»
малюнок Гуковського І.;
-
Взяли участь у природничій акції з висадження квітів.
Ціннісне ставлення
особистості до мистецтва
-
Акція «Книжковий зорепад» до Всеукраїнського дня
бібліотек;
-
Флешмоб до Дня читання вголос «Я читаю залюбки»
(01.02)
-
Участь у «Інгулецькій росинці у світі гумору; Максимчук О.
-
Конкурс-виставка «Дивовижні планети космосу». Гуковський
І.
Методичні
знахідки, що стали пріоритетними у виховній роботі – це проєктна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії, командної
роботи, креативності, критичного
мислення, навичок аналізу та рефлексії, комунікативних умінь, самодисципліни й самоорганізації, на
підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу
через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення
успіхів особистості в колективних формах діяльності, на підвищення життєвої активності пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та
сформованих цінностей до праці.
У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагались створити передумови для успішної роботи в класному
колективі, формують в учасників вміння розкривати власні можливості, розвивають
навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти
інших.
Отже, підбивати підсумки у роботі, я дійшла
висновку: що виховна діяльність
класу як цілісна система складається зі
співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційних цілей, де кожна частина збагачує і доповнює одна
одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і
навичок колективного і громадського життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар