24.11.2021
Виховна година: "Мій улюблений світ без насильства".
У
5 класі 17.11 2021 року проведена година спілкування: «Планета толерантності».
Вихованці змогли познайомитись з поняттям «толерантність», виявити
основні риси толерантності, формувати правильне уявлення щодо
толерантної поведінки. Виховувати почуття поваги один до одного, до
звичаїв, традицій, культури різних народів, виховувати комунікативну
культуру спілкування та взаєморозуміння.
ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ ЗНАЙ - ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ'Я ЗБЕРІГАЙ
Діти показали, наскільки важливо сьогодні дотримуватися правил
дорожнього руху, берегти себе та оточуючих і у вигляді малюнків
розповіли про основні правила дорожнього руху.
День здоров`я в школі – це завжди веселий активний захід, який подобається всім школярам. Вони можуть не тільки брати участь в різних активних заходах, а й подихати свіжим повітрям, побігати і добре провести свій час.
Проблема над якою працюю:
«Створення умов для самореалізації особистості, відповідно до її здібностей; формування високоосвіченого, соціально активного громадянина, наділеного глибокою громадянською відповідальністю, орієнтованого на пріоритети здорового способу життя».
Мета виховання: Становлення життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Пріоритетні завдання:
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- формування і розвиток здоров’я збережувальної компетентності здобувачів освіти;
- формування загальнолюдських цінностей та духовних пріоритетів, виховання патріотизму, моральності, поваги до історичного минулого;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом;
- формування політичної та правової культури ;
- організація екскурсійної діяльності, розвиток краєзнавства;
- розвиток еколого-натуралістичної діяльності;
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів учня;
- удосконалення соціальної активності учнів через роботу в учнівському самоврядуванні.
Основні напрями удосконалення виховного процесу
Головним критерієм ефективності виховної роботи у класі виступає рівень національної та патріотичної свідомості учнів, навчальної та суспільної активності, рівень соціалізації дітей в оточуване життєве середовище, ступінь переростання виховання у самовиховання. Досягнення цього забезпечується високим рівнем та постійним удосконаленням освітнього процесу в таких основних напрямах:
· виявлення та застосування результативних форм і методів виховання;
· розвиток творчої ініціативи педагогів у пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності;
· прищеплення в учнів шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну;
· виховання позитивних мотивів навчальної діяльності, старанного і відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь;
· виховання учнів на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей: ідеалів добра, правди, свободи, любові, дружби, справедливості, совісті, людської гідності;
· виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі, свого народу, поваги до сім’ї;
· гуманістична направленість навчально-виховного процесу, повага до особистості учнів;
· демократизація навчально-виховного процесу;
· врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів і вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з урахуванням індивідуальних рис характеру;
· виховання особистості через залучення до активної діяльності, соціалізації у суспільстві і всебічний зв’язок школи з життям;
· виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності і людських відносин на основі самостійності та творчої активності вихованців;
Немає коментарів:
Дописати коментар